ClickDealer_CPA
Anunciante
¡Usuario con pocos negocios! ¡Utiliza siempre saldo de Forobeta!
Hello! Could you tell your email so that we can check your registration? We in ClickDealer have a standart proceedure of approval process.No lo recomiendo. He intentado registrarme y para validar la cuenta me han pedido mis sitios webs, de donde viene mi trafico, captura de ganancias en otras empresas, etc. Les he dado todo y cada día piden una cosa nueva más.
Mi tráfico es orgánico de google y tengo ganancias altas en otras compañias. Nunca me topé con ninguna empresa así.
I do not recommend it. I have tried to register and to validate the account they have asked me for my websites, where my traffic comes from, earnings screenshot in other advertising companies, etc. I have sent them the information and every day they ask me for more information.
My traffic is organic from google and I have high earnings in other advertising companies. I have never seen anything like it.
Hello! Could you tell your email so that we can check your registration? We in ClickDealer have a standart proceedure of approval process.
Utilizamos cookies y tecnologías similares para los siguientes fines:
¿Aceptas las cookies y estas tecnologías?
Utilizamos cookies y tecnologías similares para los siguientes fines:
¿Aceptas las cookies y estas tecnologías?