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ramones33
Zeta
Verificación en dos pasos activada
Policy actions at the page level
We’re introducing a new technology for policy violations that allows us to act more quickly and more precisely when we need to remove ads from content that violates our policies. Historically, for most policy violations, we remove all ads from a publisher’s site. As we roll out page-level policy action as the new default for content violations, we’ll be able to stop showing ads on select pages, while leaving ads up on the rest of a site’s good content. We’ll still use site-level actions but only as needed. And when it's necessary, such as in the case of egregious or persistent violations, we'll still terminate publishers. Altogether, this means fewer disruptions for publishers.
En resumen, ante una violación de sus políticas, en vez de penalizar toda la web dejarán de mostrar anuncios en páginas o secciones específicas que no estén acorde a sus políticas pero seguirán reservandose la opción de penalizar toda la web o incluso banear toda la cuenta especialmente si las faltas son repetitivas.
A new Policy Center for publishers that use AdSense
We’re also announcing a new Policy Center as a one-stop shop for everything a publisher needs to know about policy actions that affect their sites and pages. We have been piloting this Policy Center with thousands of AdSense publishers, who have been very positive about these changes—and provided great feedback and suggestions on how to make the Policy Center more useful.
In just a few weeks, all AdSense publishers will have more transparency about why policy actions were taken and the violations found, including page-level action data, so they can quickly resolve these issues across all their sites and pages using step-by-step instructions. The Policy Center also makes it easy for publishers to tell us when policy issues have been resolved and their pages are ready for review.
En resumen, AdSense contará con un centro de política (Policy Center) el cual funcionará como un todo en uno en el cual los publishers podrán encontrar toda la información que necesitan conocer sobre las políticas que pueden afectar sus sitios web. También encontrarán instrucciones sobre cómo resolver paso a paso los incidentes que tengan relacionados las políticas de AdSense y además permitirá informarle a Google cuando el problema haya sido corregido.
With this launch, we’re moving two steps closer to our goal of making it easier to understand how our policies work so that publishers can drive their businesses forward, using Google ad platforms.
Dicen que con este movimiento tienen como meta hacer que sea más fácil para los publishers entender cómo funcionan las políticas de AdSense para que podamos llevar nuestros negocios hacia adelante utilizando las plataformas de Google.
Esto, junto con lo de permitir anuncios Webs de 300x250 en móviles muestran en mi opinión una tendencia más amigable de Google con sus publishers la cual se hacía más que necesaria.
Fuente de la información: Google blog
PD: No olvides tomar la información que he facilitado como exclusivamente de referencia, sírvete de los canales oficiales de Google para información definitiva.
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