S
skamasle
Mi
Pages with Unhelpful Content and PPC Ads: Some pages contain content which was written specifically for spammers. Writers are paid to create articles on a wide range of topics; often the articles are very generic and don’t provide a lot of good information, but they are original. You won’t find these articles on other webpages. If the content makes sense and appears to be original, please do not assign a Spam flag. However, please consider such “superficially relevant” and “shallow” pages to be low quality and unhelpful.
eso indica porque las paginas como wikio experts tuvieron una tremenda baja de visitas..ellos pagaban a gente para escribir
Este es el archivo -> Enlace eliminado
Si el archivo en cuestión es ese, me parece que no es un documento de Google, más me parece un documento de una empresa que se dedica a evaluar la calidad de los diferentes buscadores:
1.3 The Purpose of Search Quality Rating
Your ratings will be used to evaluate search engine quality around the world. Good search engines give results that are helpful for users in their specific language and location.
http://www.ideamarketers.com/library/profile.cfm?writerid=90835&name=David_Worrall
alguien puede hacer un resumen del documento en español?
No es porque pagaban a gente para escribir, sino porque sus empleados escribían artículos muy genéricos y que no daban mucha información buena.
Información superficial = baja calidad
Qué creen que pueden encontrar en ese documento.. ilusos.. vuelvan al trabajo!
Utilizamos cookies y tecnologías similares para los siguientes fines:
¿Aceptas las cookies y estas tecnologías?
Utilizamos cookies y tecnologías similares para los siguientes fines:
¿Aceptas las cookies y estas tecnologías?