Problema con Simple vB User login and access control on non vB pages

Nomak Seguir

Gamma
Verificado por Whatsapp
¡Usuario con pocos negocios! ¡Utiliza siempre saldo de Forobeta!
Desde
13 Jul 2009
Hola gente... necesito ayuda urgente :(... instale todo como dice el [Simple vB User login and access control on non vB pages - vBulletin.org Forum] supuestamente funca para 3.7.x y dice confirmado... bueno mi problema es el siguiente... supongamos...

yo lo que quiero es que de la pagina externa... me loguee con el usuario del foro... y cuando me redirecciona de nuevo a la pagina externa pueda ver contenido que solo el usuario registrado puede...

ahora viene el problema... solamente me deja poner eso para un grupo definido de usuarios ejemplo el 6 que es el admin... pero lo peor que si me logueo me muestra los contenidos de registrado a mi y tmb se los muestra a los que no estan logueados/usuarios comunes... digamos en sintesis cuando se conecta ese grupo de usuarios kien fuera los dema si pueden ver el contenido... alguien que me de una mano yo queria algo como el que usaba en phpbb.... era facil y sencillo...

Aqui les dejo los codigos que trae la guia:

PHP:
-----
USAGE
-----

This hack is pretty useless without some usage instructions so here they are.
We can use conditionals to hide or display depending on a number of things such as 
Logged in or out status,
or restrict to members of a specific usergroup.

We do this by using conditionals in php tags where the normal content of a webpage would go.

* If you want something only accessable to a certain usergroup, use this code in your webpage. This example is only visible to members of usergroup 6.

<?php
if ($vbulletin->userinfo['usergroupid'] == '6' )
    {
    echo "This is only visible to people in usergroup 6";}
    ?>

* You can use a simple variation of this to restrict entire pages to a certain usergroup.
For example,

<?php
if ($vbulletin->userinfo['usergroupid'] == '6' )
    {
    echo "Have stuff for here";
             } else {
             echo "You do not have permission for this page"; }
    ?>

* Another use is to display different content to users depending on if they are logged in or not. For example

<?php
If ($vbulletin->userinfo['userid']!=0)
    {    
    echo "Your logged in so we can display this";
    } else {
    echo "Your not logged in so we display this";
    }
?>    

* Another use is to restrict advertising to people who are not logged in. For example 

<?php 
if ($vbulletin->userinfo['userid'] <1) { echo"add code stuff goes here"; } 
?> 

Of course you can play around with conditionals to do a whole range of things, these are just brief example snippets

Nomak

Gamma
Verificado por Whatsapp
¡Usuario con pocos negocios! ¡Utiliza siempre saldo de Forobeta!
Desde
13 Jul 2009
alguien me puede dar una solucion por favor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!