¿Tienes la API de Amazon? Amazon ha endurecido mucho las condiciones para conseguir la API
Si la tengo, generé justo ayer 2 credenciales nuevas. He leído que tardan entre 24h y 48h en que estén activas las nuevas credenciales, asi que puede ser por eso. Si es esto, entre esta noche y mañana debería estar funcionando.
Reporto por aqui si era eso
- - - Actualizado - - -
Ya pasaron más de 48h y sigue dando el mismo problema. He probado mediante la herramienta de scratchpad de Amazon y me reporta el siguiente error;
Error! RequestThrottled
HTTP Status 503: Service Unavailable
AWS Access Key ID: ********************. You are submitting requests too quickly. Please retry your requests at a slower rate.
Sin embargo solo estoy haciendo como 2 o 3 peticiones al API al dia... Es como si diesen ese mensaje de error en otras condiciones.
Parece que han endurecido las condiciones para el acceso al API:
"Effective 23-Jan-2019, the request limit for each account is calculated based on revenue performance attributed to calls to the Product Advertising API (PA API) during the last 30 days.
Each account used for Product Advertising API is allowed an initial usage limit of 8640 requests per day (TPD) subject to a maximum of 1 request per second (TPS). Your account will receive an additional 1 TPD for every 5 cents or 1 TPS (up to a maximum of 10) for every $4320 of shipped item revenue generated via the use of Product Advertising API for shipments in the last 30 days.
Note that your account will lose access to Product Advertising API if it has not generated referring sales using PA API in the last 30 days. "