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peliculasyestrenosonline
Dseda
Verificación en dos pasos activada
[MENTION=147692]SrMendez[/MENTION] hola, nunca probastes los servicios de oneprovider???, los servidores dedicados en francia estan a mejor precio que en ovh y son muy buenas maquinas de verdad!!!, para usted que es un maestro de los dedicados le va a servir muchisimo! yo hace mas de 2 años que estoy con ellos y nunca sufri una caida.. bahh la sufri pero por errores mios de novato con la administracion.. saludos!
Por lo que dice en la incidencia parece que no es por su culpa, ovh tiene muy buenos servicios, excepto como tengas un fallo de hardware o problemas de soporte... dejan bastante que desear, sobre todo aqui en españa, donde el soporte lo lleva una empresa ajena a ellos, una subcontrata segun tengo entendido
no pero podria echarle un ojo mas adelante ya que a mi criterio es una empresa que no conozco, esta en la lista para tomar en cuenta claramente si no es reseller de ninguna otra :encouragement:
es una empresa grandisima y no es reseller, son del grupo online.net, realmente ami me dio un buenisimo resultado y ahora en uno de los dedicados que tengo estoy por aplicar tu tutorial y creo que me va a ir mejor jejeje, eso si te repito es una muy buena empresa para gente que conoce del tema de manejar servidores por que no te ayudan ni dan idea de nada, solo se limitan a reparar el hardware si tiene fallos, te recomiendo que los pruebes y veras q te dara resultado!.. ahhh y esperamos por aqui tu nuevo tutorial jejeje, saludos!
jejeje tan grande que esta offline
Es lamentable todo lo que esta pasando en OVH, nunca habíamos tenido problemas con ellos.
Good day,
We have established a backup connection to the datacenter and connectivity should now be possible. We expect full stability by the next few hours and complete resolution by tomorrow.
We thank you for your comprehension and you can contact us back as soon as your service is functional for your SLA.
Cordially,
Vincent D.
Customer Advocate
Parece que ya me resuelven las webs, aunque con bastante lentitud, ahora les enviaré un ticket porque esto no se va a quedar así.
Nosotros tenemos Servidores con Online.net, son tan viejos como ovh, antes se llamaban Dedibox, el problema que seguro pueden tener mucho es que solo aceptan tarjetas de credito, nosotros en un futuro venderemos dedicados de varios de estos datacenters para que personas que no tienen la posibilidad de contratar con tarjeta puedan hacerlo mediante paypal u otro medio de pago de su pais.
Saludos
Has probado Amazon? https://aws.amazon.com/es/solutions/?nc2=h_ql
si pero no es lo mio, he logrado llamar y pelear un poco con ellos, y a la final darán compensación :encouragement:
dentro de unas horas van dique a mandarme un mensaje de una comunicación global, espero que la compensación sea considerable :ambivalence:
Por unos comentarios de wht, han compensado con 5 dias.
Hace mas de 1 año utilizo ovh y el soporte es genial. No tardan mas de 12 horas en contestar y tampoco eh necesitado mucho el soporte, tengo mas de 3 dedicados (Manejo servidores de juegos online).
También sufri la mega caída del mismo día, pero por suerte dieron respuesta y estuvieron trabajando en ello todo el dia, si no existiera ovh, no se donde me iría, los precios son incomparables con otras empresas. 😕 ya utilize hetzner y muy malo su anti ddos, te cierran el dedicado y te hacen hacer muchos tramites.
jajaja piden días de compensación ? ^^ por el precio que pagamos xD. srry causo gracia.
Hello,
On Monday November 2, 2015, the BHS datacenter suffered a new network problem impacting all BHS Datacenter customers. This incident was similar to 5 months ago, when 3 pairs of our optical fibers were cut between Beauharnois and Montreal on the North route.
Two years ago, we began adding redundancy on the 103 KMs of fiber on the South loop. Since then, there have been long delays concerning this project, bringing the time of completion to 24 months instead of the planned 12. Work was finished this week and only in response to the urgency of the situation. We forced the installation of the new South fiber optic line, thereby reducing the duration of downtime of the public network from 10 hours and 51 minutes to 4 hours and 55 minutes.
Now, the datacenter is connected in total redundancy by the North loop and the South loop. We have 5 directions: 2 towards New York, 1 towards Chicago and 2 towards Montreal.
Three years after starting the project, we are continuing the work on improving the 2nd route towards New York where all that remains is to solder the optic fiber at the Canada/USA border. Negotiations are underway to connect Toronto and Detroit, MI.
Here is what our dark fiber and DWDM network connecting BHS looks like:
We own:
- 4x10 Gbps between BHS and Montreal via the North loop
- 4x10 Gbps between BHS and Montreal via the South loop
- 6x100 Gbps towards New York/Newark via the South loop
We rent:
- 10x10 Gbps towards Chicago via South loop
- 20x10 Gbps towards Newark via the North loop
- 4x10 Gbps towards London (through Canada) via South loop
- 4x10 Gbps towards Paris (through USA) via the North loop
Within 3 to 4 weeks, we will finish the work on our own 2nd route towards New York/Newark and we are going to activate an optical failover of 6x100 Gbps through the following 2 routes: BHS/NYC-NWK. This will allow us to terminate the rental of the 20x10 Gbps through Newark.
We are going to increase the capacity of Montreal/Chicago to 2x100 Gbps then 4x100 Gbps while waiting for our own route to be finished between BHS and Chicago by Toronto/Detroit. We cannot yet provide an ETA, knowing that we lack 800 KMs between Toronto and Detroit, MI. We already have in place BHS towards Toronto and Detroit, MI towards Chicago, IL.
At the same time, we are working on the network in the USA between New York and Newark (NY) then Chicago (IL) and Ashburn (VA). This new USA network is planned to be deployed in Q2 2016 and will not only provide redundancy from BHS towards Chicago through New York but also allow for the connection of a datacenter in the USA.
We sincerely apologize for the latest BHS downtime. We underestimated the time and the complexity of the fiber optic network construction projects in Canada, thus creating an unreasonable delay in securing each kilometer connecting the BHS Datacenter. Even though today it's done and we have 100% redundancy, we are really sad to announce this under such circumstance.
Within the next 10 days, we will offer compensation which conforms to our SLA for the month of November.
The exact times concerning the incident:
- down at 11:53 AM GMT-5 (5:53 PM GMT+1)
- at 4:48 PM GMT-5 (10:48 PM GMT+1), traffic to the BHS datacenter from the outside returned to normal thanks to the optical fiber by the South
- in contrast, the links between BHS and the other OVH datacenters and the VAC (Anti-DDoS) were affected until the complete repair of the North fiber. Traffic was able to resume at 10:44PM (04h44 GMT+1).
Best Regards,
Octave
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