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Busco alguien con experiencia en Digitalocean para recuperar archivos y bases de datos.
Recientemente DigitalOcean tubo problemas con la locación donde está ubicado nuestro Droplet. Este es el mensaje que arrojaba
Y la respuesta de parte del soporte es:
Entonces necesito de alguien con experiencia en Digitalocean para recuperar la información (Archivos y DB) que tenemos en el Droplet.
Recientemente DigitalOcean tubo problemas con la locación donde está ubicado nuestro Droplet. Este es el mensaje que arrojaba
Our engineering team has implemented a fix to resolve the issue impacting Droplet creates in SFO2 and is monitoring the situation at this time. We will post an update when we are confident that the issue is fully resolved. Show More
Y la respuesta de parte del soporte es:
In this situation, we suggest using the recovery environment to assess the situation on the Droplet and attempt to get it back up and running. You can enable and disable the recovery environment directly from the Cloud Panel. This is in the Recovery options available from your Droplet page. To use this, start with turning off the Droplet ( either through SSH/web console or from Cloud Panel / API ) and then use the Recovery option 'Boot from Recovery ISO'. The next time you turn on the Droplet, you will be able to access the recovery environment from the web console. You can read more about the using the recovery environment on this post: https://www.digitalocean.com/docs/droplets/resources/recovery-iso/
Entonces necesito de alguien con experiencia en Digitalocean para recuperar la información (Archivos y DB) que tenemos en el Droplet.